Metodyka prowadzenia zajęć
Badania Davida Kolba wykazały, iż kluczową rolę w procesie uczenia się dorosłych odgrywa doświadczenie i jego analiza, dlatego też podczas szkolenia kładziemy nacisk na cztery etapy nabywania nowych umiejętności:
- Doświadczenie – jesteśmy otwarci na kontakt poszkoleniowy i informacje zwrotne od uczestników na temat wykorzystania nowych technik w ich codziennej pracy.
- Refleksja – pomagamy uczestnikom ugruntować przemyślenia nt. ćwiczonych technik,
- Teoria – poszerzamy zrozumienie i znajomość ćwiczonych technik,
- Praktyka – uczestnicy szkolenia ćwiczą wszystkie techniki, tak by z łatwością mogli je stosować w trakcie codziennej pracy,
Zdobywaniu wiedzy przez uczestników służą zróżnicowane metody pracy szkoleniowej, aktywizujące wszystkich uczestników.
Warsztaty prowadzone są w dynamiczny, interaktywny sposób, co gwarantuje zachowanie wysokiego poziomu energii w grupie oraz poczucie spędzenia ciekawie i niestandardowo czasu poświęconego nabyciu nowych umiejętności.