Szkolenia motoryzacyjne dla profesjonalistów
Główne pole naszej działalności to szkolenia motoryzacyjne z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania i techniki samochodowej. Jako nieliczni zajmujemy się szkoleniem w zakresie obsługi, diagnostyki i naprawy pojazdów użytkowych powyżej 6,0 t DMC a nasi trenerzy legitymują się wykształceniem kierunkowym oraz długoletnim, praktycznym doświadczeniem.
Oprócz szkoleń zajmujemy się też tłumaczeniem instrukcji serwisowych, dokumentacji technicznej oraz tekstów dot. obsługi posprzedażnej i sprzedaży.
Sprzedaż
W dziedzinie sprzedaży oferujemy usługi z zakresu:
- szkolenia z budowania sieci sprzedaży dedykowanej
- szkolenia z zarządzania działem sprzedaży
- szkolenia dla kadry kierowniczej stacji dealerskich
- szkolenia z profesjonalnego prezentowania nowych produktów
- tłumaczeń
Obsługa posprzedażna
W dziedzinie obsługi posprzedażnej oferujemy szkolenia z zakresu:
- komunikacji w obsłudze klienta
- budowania lojalności klienta
- tworzenia i obsługi call center
- bezpośredniej obsługi telefonicznej
- zarządzania relacjami z klientami w branży motoryzacyjnej
- zarządzania pionem obsługi posprzedażnej
Sprzedaż części i serwis
W dziedzinie sprzedaży części zamiennych oferujemy usługi z zakresu:
- szkolenia z polityki gospodarowania częściami zamiennymi i merchandisingu
- szkolenia z zarządzania pionem serwisu
- szkolenia produktowe dla techników serwisu oraz doradców serwisowych
- szkolenia z techniki motoryzacyjnej (sieci CAN, zawieszenia, układy hamulcowe, klimatyzacja, układy sterowania i kontroli, układy wtryskowe, silniki, układy napędowe, nadwozia, układy elektryczne i elektroniczne, itd.)
- tłumaczeń specjalistycznej literatury technicznej